info@mrdsons.com

​​​971502550824+

​​برابر اعلام گمرک دبی، کلیه لنج های قدیمی که با ظاهری فرسوده و دارای جاساز و غیره میباشند، به نحوی که بازرسی آنها براحتی امکان پذیر نباشد، اجازه ورود به بندر طالب (دیره)برای آنها صادر نخواهد شد. 

منع تردد لنج های فرسوده در بندر طالب

محدودیت صدور گیت پاس در دبی

به نقل از اداره گذرنامه بندر دبی، جهت سهولت در امر صدور گیت پاس، کلیه نمایندگان شناورها (اجنتها) ​​​​​​​میبایست در هنگام ثبت ورود لنج ها در وب سایت NAU نسبت به ارسال تصاویر(عکس) خدمه اقدام نمایند. 
​​​​​​​صدور گیت پاس جهت خدمه لنجها از بدو ورود شناورهادر دو نوبت 7 روزه  و در هر نوبت  تنها جهت تردد ​​​​​​​3 نفر از خدمه صادر خواهد شد .
 
​​​​​​​

به نقل از مقامات بندر و گمرک شارجه از این پس ثبت شماره تماس ایران برای کلیه خدمه و ناخدای لنج های ایرانی در بندر شارجه هنگام  ثبت و اعلام ورود شناور، ضروری میباشد

ضرورت ثبت تلفن خدمه لنج ها در بندر شارجه

  گیت پاس کارتی شد!     هزینه دو کارت گیت پاس را به عنوان هدیه از ما بگیرید.

طبق اعلام مارین اجنسی(شرکت وکیل ملاحی) از این پس بجای برگه های مجوز خروج که در بدو ورود لنج توسط ناخدا از جوازات دریافت میشد، الان توسط مارین اجنسی کارت یکساله با دریافت 120 درهم صادر میشود. این کارت برای تمام افراد لنج هایی که به اسکله های مرسی و بندر طالب جهت بارگیری مراجعه میکنند الزامیست. در مورد اسکله مرفا می توانید فقط برای دو تا سه نفر صادر کنید.  ما به تمام لنجهایی که تا امروز حتی یکبار با ما ورود به بنادر شارجه و دبی را داشته اند هزینه یک تا دو کارت را پرداخت خواهیم کرد.    برای اطلاع بیشتر به واتساپ پیغام بفرستید.